Saturday, July 25, 2009

ေက်ာင္းသားဘ၀

မနက္ခင္း မိုးလင္းလို႔
အိပ္ယာထဲ (ဆက္)မလွဲႏိုင္
မ်က္ႏွာသစ္ အိမ္သာတက္
သြက္သြက္ လုပ္ကိုင္။

အၿပီးတိုင္
မနက္စာ အျမန္စား
လြယ္အိပ္အျမန္ျပင္လို႔
ၿမိဳ႕လန္ဒန္ယူနီဘက္ကို
ဦးတည္လို႔သြား။

အဆိုင္းမတ္ ေရးစရာအျပင္
အိမ္စာက အမ်ား
ဖတ္စရာ စာအစံုေပးပါလို႔
အခ်ိန္မွာတဲ့ မေလာက္ခ်င္
ဘေလာ့တြင္ ေရးခ်င္လွေပမဲ့
ေက်ာင္းစာနဲ႔ မအားတဲ့ျဖစ္အင္။

စေနနဲ႔ တနဂၤေႏြေတာင္
နားေပမဲ့ မအားတာေၾကာင့္
ေက်ာင္းရက္မွာ အမီွတင္ဖို႔ရာ
မပီလွ်င္ ျပန္ျပင္ရမွာမို႔
အခ်ိန္ညီ စာစီကံုးရတယ္
ေမာေပါ့ တအား။

1 comment:

ေမဓာ၀ီ said...

ကိုမင္းထက္ေရ ..
က်မဆီမွာ ေရးသြားတဲ့ ကြန္မန္႔လင့္ခ္ကေန လိုက္လာတာပါ။
မန္လည္ဆရာေတာ္နဲ႔ လယ္တီဆရာေတာ္တို႔ရဲ႕ လက္ဖက္ရည္ ေတးထပ္က က်မဆီမွာ ေလာေလာဆယ္ မရွိဘူးရွင့္။ ရွာေတာ့ ရွာၾကည့္ေပးပါမယ္။
လယ္တီဆရာေတာ္ရဲ႕ ဆံုးမစာတခ်ဳိ႕ေတာ့ က်မဘေလာ့မွာ တင္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဖတ္ခ်င္ရင္ http://maydar-wii.blogspot.com/2007/08/blog-post_19.html အဲဒီလင့္ခ္မွာ ဖတ္ႏိုင္ပါတယ္။

ကိုမင္းထက္ရဲ႕ ေက်ာင္းသားဘ၀ကဗ်ာေလးကို ဖတ္ၿပီး က်မေတာင္ စိတ္ေမာသြားတယ္။ က်မကေတာ့ ေလာေလာဆယ္ ေက်ာင္းပိတ္ထားလို႔ အားေနတာေၾကာင့္ စာေရးႏိုင္ေနတာ။ ေက်ာင္းဖြင့္ရင္ မေရးႏိုင္ေတာ့ဘူး။

က်မဘေလာ့လာလည္တာလဲ ေက်းဇူးပါေနာ္ ...