Sunday, January 4, 2009

က်မခ်စ္လင္ ကိုတာေတ



က်မကို သူမ်ားေတြက အရူး၊ ဒါမွ မဟုတ္ ပုိက္ဆံမက္သူလို႔ ထင္ၾကမလားမသိဘူးေနာ္။ ထင္ခ်င္သလို ထင္ၾကပါေစေလ။ က်မကိုယ္ႏိႈက္ကိုက ထူးထူးဆန္းဆန္းေတြဆို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တတ္တာမ်ိဳးကိုး။ ေအာ္ ေမ့သြားတယ္။ က်မ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဘယ္သူဘယ္၀ါဆိုတာ မိတ္ဆက္ေပးရဦးမယ္ေလ။ က်မနာမည္က Ranae Shrider ပါ။ က်မအသက္က (၂၃) ႏွစ္၊ အရပ္က ၅ေပနဲ႔ ေျခာက္လက္မရွိပါတယ္။ ေဟာလီး၀ုဒ္ရုပ္ရွင္ေလာကက သရုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္ဆိုပါေတာ့။ က်မကို ရွင္သိခ်င္မွသိမွာပါ။ က်မက သိပ္နာမည္ႀကီးတဲ့အထဲကေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ က်မနာမည္ႀကီးဖို႔ အခြင့္အလမ္းတစ္ခုေပၚလာပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ သူနဲ႔ေတြ႔တဲ့ အခ်ိန္ေပါ့။ ကံေကာင္းျခင္းလား၊ ကံဆိုးျခင္းလားဆိုတာ က်မကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိေတာ့ပါဘူးရွင္။

က်မတို႔က ရုပ္ရွင္ေလာကသားခ်င္းဆိုေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္သိေနၾကတာ ၾကာပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ သူ႔ကို က်မစိတ္မ၀င္စားခဲ့ပါဘူး။ စဥ္းစားၾကည့္ေလ။ သူ႔အသက္က (၄၀) ေတာင္ရွိေနၿပီ၊ ဒါကအေရးမႀကီးေသးဘူး၊ အေရးႀကီးတာက သူ႔ရဲ႕အရပ္အေမာင္း။ ၂ ေပနဲ႔ ၈ ရွစ္လက္မပဲရွိတဲ့ အရပ္ပိုင္ရွင္ကို က်မလို ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္ ေဟာလီး၀ုဒ္မင္းသမီးတစ္ေယာက္က ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ တိန္းညြန္႔လို႔ ရမွာလဲ ရွင္။ ဒါေပမဲ့ ဒီ Verne Troyer ဆိုတဲ့လူဟာ ပုသေလာက္ဉာဏ္မ်ားတဲ့လူရယ္ေလ။ ဧည့္ခံပြဲတစ္ခုမွာ သူက်မကိုေတြ႔ေတာ့ ဖုန္းနံပါတ္ေတာင္းတယ္။ က်မလဲ ေနာက္ခ်င္တာနဲ႔ ေပးလိုက္မိတာေပါ့။

ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္( ၁၀)နာရီေလာက္လဲက်ေတာ့ သူက်မဆီဖုန္းဆက္ေတာ့တာပါပဲ။ ၿပီးေတာ့တစ္ေနရာရာမွာ ေတြ႔ဖို႔ခ်ိန္းလိုက္ေသးတယ္။ က်မလဲ မျငင္းလိုက္ပါဘူး။ မိန္းမသားမို႔လား။ စပ္စုခ်င္တဲ့စိတ္ကေလးကလဲ ရွိေသးတာကိုး။ ေတြ႔ရင္ သူဘာေျပာမလဲ၊ ဘာလုပ္မလဲဆိုတာ သိခ်င္တယ္ေလ။ ဒါသည္ပင္ က်မရဲ႕အမွားလား မေျပာတတ္ပါဘူးရွင္။ သူေတြ႔ဖို႔ခ်ိန္းတဲ့ေနရာက သူ႔အိမ္မွာပါ။ က်မသြားခဲ့ပါတယ္။ သူနဲ႔ေတြ႔တယ္။ သူ႔အိမ္က သူ႔မန္ေနဂ်ာရဲ႕အိမ္နဲ႔ကပ္ရက္မွာ ေဆာက္ထားတာပါ။ သူက ပုပုေလးဆိုေတာ့ သူ႔အတြက္အထူးျပဳေဆာက္ေပးထားပံုရပါတယ္။ အားလံုးဟာ ေသးေသးေကြးေကြးေလးေတြခ်ည္းမ်ားပါတယ္။ အိပ္ယာကုတင္ေတြ၊ ေရခ်ိဳးခန္းေတြကအစေပါ့။ သူ႔အိမ္ကမီးခလုပ္ေတြဆိုလဲ သူ႔အရပ္နဲ႔တိုင္းၿပီးလုပ္ထားေတာ့ နိပ္နိပ္ေလးေတြျဖစ္ေနတာေပါ့။

အဲဒါေတြအားလံုးကို စစခ်င္းျမင္ရေပမဲ့ က်မမအံ့ၾသခဲ့ပါဘူး။ က်မဆိုတဲ့ က်မကလဲ ေတာ္ရံုကိစၥကို အံၾသတတ္တာမဟုတ္ေတာ့ သူမ်ားအတြက္ အံ့ၾသစရာေတြဟာ က်မအတြက္ေတာ့ ရိုးရိုးစင္းစင္းေတြရယ္လို႔ပဲ ခံစားမိပါတယ္။ ဒါသည္ပင္ က်မသူနဲ႔ နီးစပ္ဖို႔ရာ အေၾကာင္းဖန္လာတာနဲ႔ တူပါရဲ႕။ ေနာက္တစ္ခုက က်မဟာ သာမန္လူေတြနဲ႔လဲ တြဲသြားတြဲလာမလုပ္တတ္ပါဘူး။ သူ႔အိမ္ေရာက္ေတာ့ ထူးထူးဆန္းဆန္းဘာမွမခံစားရပါဘူး။ က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ အတူတူ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ၾကတယ္၊ အတူတူ ဂိမ္းေဆာ့ခဲ့ၾကတယ္။ ေပ်ာ္ခဲ့ၾကတယ္ ဆိုပါေတာ့။

အဲဒီေန႔ကစၿပီး က်မသူ႔အိမ္ကို ေခ်ာင္းေပါက္ေတာ့တာပါပဲ။ ညတိုင္းေလာက္နီးပါးေရာက္ျဖစ္ပါတယ္။ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ က်မဟာ သူ႔အေပၚက်သြားမိပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ က်မတို႔ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္နမ္းတဲ့အဆင့္အထိေရာက္ခဲ့ၾကတယ္ဆိုပါေတာ့။ က်မသူ႔ကိုယ္ေပၚမွီၿပီး နမ္းခဲ့ပါတယ္။ သူဟာ အနမ္းေတာ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုေတာ့ က်မအသိအမွတ္ျပဳလိုက္မိပါတယ္။ က်မစိတ္ထဲမွာ သူ႔ကိုအေတာ္ေလး အထင္ေရာက္သြားပါတယ္။ ဒီအထင္သည္ပင္ က်မသူ႔နဲ႔ မရွက္မေၾကာက္တဲြဖို႔ တင္ေပးလိုက္တဲ့ ရဲေဆးတစ္မ်ိဳး၊ ဒါမွမဟုတ္ က်မမ်က္လံုးေတြကို ကန္းသြားေစတဲ့ အခ်စ္မ်က္စဥ္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္သြားတယ္ ထင္ပါရဲ႕ ရွင္။ သူနဲ႔က်မ ဘယ္သြားသြား၊ လူေတြ၀ိုင္းၾကည့္တဲ့ ဒဏ္ကို ခံရစၿမဲပါ။ ဒါေပမဲ့ က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ မိုးမျမင္ေလမျမင္ပါပဲ။ အထူးသျဖင့္က်မေပါ့။ ခ်စ္တာကိုး၊ ေနာ္။

က်မသူနဲ႔ တစ္လေလာက္ၾကာေအာင္ အတူတူသြားအိပ္ပါတယ္။ က်မရင္ထဲမွာသူ႔အေပၚခ်စ္ေနတဲ့ခ်စ္စိတ္ကို စစ္မစစ္ စမ္းခ်င္လို႔ပါ။ မွန္တာ ၀န္ခံရရင္ ညေပါင္းမ်ားစြာဟာ က်မအတြက္ေတာ့ အိမ္မက္ဆိုးေတြလိုပါပဲ။ သူဆႏၵရွိလာတဲ့အခါ က်မမ်က္စိေတြကို မွိတ္ထားလိုက္ပါတယ္။ သူ႔ဆႏၵကို က်မလိုက္ေလ်ာပါတယ္။ ရယ္ၾကမလားေတာ့ မသိဘူးေနာ္။ က်မေလ၊ စိတ္ထဲမွာ “ငါ အလွဴေပးေနတယ္” လို႔ပဲ ေအာင့္ေမ့ထားလိုက္တယ္။ သူ႔ဆႏၵျပည့္ဖို႔အတြက္ပဲေလ၊ က်မအတြက္ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ သူလုပ္ခ်င္တာ လုပ္ပါေစေတာ့ ဆိုၿပီး ခြင့္ျပဳထားလိုက္ပါတယ္။

က်မတို႔အတူေနၾကစဥ္အတြင္းမွာ လိင္ဆက္ဆံတာကို ေျခာက္ႀကိမ္ပဲ လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျပၿပီး က်မ ျငင္းခဲ့ရတယ္။ သူကေတာ့ ရူးေနမွာပဲ ထင္ပါရဲ႕။ သူကေလ “ငါတို႔ ဒီလိုလိင္ဆက္ဆံတာမွ မလုပ္ရင္ သူငယ္ခ်င္းအဆင့္ထက္ ဘာထူးမွာလဲ” တဲ့။

က်မသူ႔ကို ခ်စ္ပါတယ္။ တကယ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ သူက်မအေပၚမွာ မရုိးသားခဲ့ဘူး။ က်မတို႔လိမ္ဆက္ဆံတဲ့ကိစၥကို ဗြီဒီယိုခိုးရိုက္ထားၿပီး အင္တာနက္ေပၚ လြႊင့္တင္ခဲ့တယ္။ ဒါကိုေတာ့ က်မသည္းခံလို႔ မရခဲ့ပါဘူး။ လမ္းခဲြဖို႔ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဂ်ဴလိုင္တုန္းက က်မသူနဲ႔လမ္းခဲြခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီမတိုင္ခင္မွာ သူ က်မကို ကလိမ္က်စ္ေတြ အမ်ားႀကီးလုပ္ခဲ့တယ္။

ခ်စ္သူမ်ားေန႔တစ္ေနကေပါ့။ သူေခတၱေရာက္ေနတဲ့ Las Vegas ကေန က်မဆီလွမ္းဖုန္းဆက္ၿပီးေတာ့ က်မအတြက္ အမွတ္တရစိန္လက္စြပ္ေလးတစ္ကြင္း၀ယ္ခဲ့တယ္ဆိုၿပီးေျပာတယ္။ က်မလဲ တစ္သက္နဲ႔တစ္ကိုယ္ စိန္လက္စြပ္မ၀တ္ဖူးေတာ့ အရမ္းေပ်ာ္သြားတာေပါ့။ အိမ္လဲေရာက္ေရာ ေပ်ာက္သြားၿပီတဲ့။ ဒါနဲ႔ က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္ သူ႔အိပ္ေတြထဲ ၀ိုင္းရွာၾကတာေပါ့။ ဘယ္မွမေတြ႔ပါဘူး။ သူ၀ယ္လာတဲ့ဆိုင္ကို ဖုန္းျပန္ဆက္မယ္လုပ္ေတာ့ မဆက္ပါနဲ႔တဲ့။ တားေသးတယ္။ က်မသိလိုက္ပါတယ္။ ညာတာလို႔။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူက်မကို ပူးမားတံဆိပ္ဖိနပ္တစ္ရံလက္ေဆာင္ေပးတယ္။ အဲဒါလဲ ေနာက္မွသိရတယ္။ သူမ်ားဆီက အလကားရလာတာ တဲ့။

တစ္ခါကလဲ က်မအတြက္ဆိုၿပီး စိန္လည္ဆြဲေလးတစ္ကံုး၀ယ္လာေပးတယ္။ က်မ အဲဒီလည္ဆြဲေလးကို သူနဲ႔ကြဲၿပီးေနာက္မွာ အေပါင္ဆိုင္တစ္ဆိုင္ယူသြားၿပီးေတာ့ ျပၾကည့္တယ္။ အေပါင္ဆိုင္ကလူက လည္ဆဲြေလးကို သြားနဲ႔ကိုက္ျပတယ္။ သူ႔သြားရာထင္သြားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေျပာေသးတယ္။ အဲဒါမ်ိဳးေတြကို လမ္းေဘးဆိုင္ေလးေတြက ေရာင္းတာတဲ့။ က်မရွက္လိုက္တာ မေျပာပါနဲ႔ေတာ့။ က်မခ်စ္သူက အဲလိုလူစားမ်ိဳးပါ။ အခုေတာ့ ကြဲသြားခဲ့ၾကပါၿပီ။ က်မရင္ကိုနာက်င္ေစတဲ့၊ က်မႏွလံုးကို အရွက္ရေစတဲ့ က်မခ်စ္သူဟာ တကဲ့ကို တာေတႀကီးပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ က်မက သူ႔ကို “ကိုတာေတ” လို႔ေခၚတာ။ “က်မခ်စ္လင္ ကိုတာေတ” ေပါ့ ရွင္ရယ္။

သတင္းပါ မီးနင္းမ်ား

(1) freak= တစ္ခုခုကို စဲြစြဲလမ္းလမ္းစိတ္၀င္စားတတ္သူ
(2) arcade machine= လမ္းေဘးေစ်းတမ္း
(3) towered above (sb)= ထက္အရပ္ျမင့္သည္
(4) errands= သူမ်ားအတြက္လုပ္ေပးရတဲ့ တိုလီမိုလီကိစၥ
(5) bizarre fan mail= ထူးထူးဆန္းဆန္းစိတ္၀င္စားတတ္တဲ့လူေတြဆီကလာတဲ့ ေမးလ္
(6) hard-up= (ပိုက္ဆံ) ဘိုင္ျပတ္ေနေသာ
(7) mean-spirited= ထစ္ကနဲဆို စိတ္တိုတတ္ေသာ
(8) was leaked on to= (အင္တာနက္) ေပၚတင္လႊင့္သည္
(10) wined and dined (idm)= ဆိုင္မွာသြားစားေသာက္သည္
(11) a pair of Puma trainers= ပူးမာတံဆိပ္ဖိနပ္တစ္ရံ
(12) freebie= သူမ်ားဆီက အလကားရတဲ့ပစၥည္း
(13) a pawn shop= အေပါင္ဆိုင္
(14) out of curiosity= စပ္စုခ်င္တာနဲ႔/လို႔
(15) futo= ေခါက္ကုတင္ (ဂ်ပန္)
(16) was freaked out= တအံ့တၾသျဖစ္သည္
(17) dwarfism= ပုကြကြအေနအထား

(http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2009/01/03/my-life-with-2ft-8in-sex-obsessed-mini-me-verne-troyer-115875-21013131) သတင္းကို အေျခခံေရးပါသည္။

1 comment:

Anonymous said...

buy valium drug interactions codeine valium - is valium 5mg strong