Sunday, September 28, 2008

ပန္ၾကားျခင္းနိဒါန္း

က်ေနာ္ ဒီေန႔ (၂၈/၀၉/၂၀၀၈) ကစၿပီးေတာ့ ဘေလာ့ဂ္တစ္ခုကို ဖန္ဆင္းတယ္။ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာေတြ၊ က်ေနာ့္ခံစားခ်က္ေတြကို က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေ၀မွ်ခံစားခ်င္တယ္။ က်ေနာ္သိတဲ့ သတင္းေတြကိုလဲ ေပးမယ္။ သူမ်ားဆီက တရား၀င္သတင္းေတြကိုလဲ တစ္ဆင့္ျဖန္႔ခ်ီမယ္။ အဲဒါက်ေနာ္ရဲ႕ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္။ သူမ်ားကို ဆရာလုပ္ဖို႔ေတာ့ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ဘာျဖစ္လို႔ အဲလိုေျပာရလဲဆိုေတာ့ ေခါင္းစဥ္ကို က်ေနာ္က အလင္းတန္း လို႔ေပးထားခဲ့တာေလ။ သူမ်ားကို အလင္းေရာင္ေပးဖို႔ဆိုတဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္ေၾကာင့္ဆိုရင္ က်ေနာ္ေရြးထားတဲ့ေခါင္းစဥ္ဟာ သိပ္ႀကီးက်ယ္က်သြားလိမ့္မယ္။ က်ေနာ့္ရင္ထဲမွ သိလိုက္တာေလးေတြကို ေျပာျပခ်င္တာက အဓိကပါ။ စာဖတ္သူအတြက္ အလင္းတန္းတစ္ခု ျဖစ္ခ်င္လဲ ျဖစ္သြားႏိုင္တာေပါ့။ က်ေနာ့္ကို ျပန္လည္ေ၀ဘန္ဖို႔လဲ စာဖတ္သူကို ဖိတ္ေခၚပါတယ္။ တိုက္ေတာ့ မတိုက္ခိုက္ပါနဲ႔။ အဲဒါတစ္ခုေတာ့ ႀကိဳတင္ေျပာထားခ်င္တယ္။ က်ေနာ္ စစ္မျဖစ္ခ်င္ဘူး။ က်ေနာ္က ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို ေရွးရွဴခ်င္တယ္။ ရင္ထဲက ေဒါသေတြပါတဲ့ အသံုးအႏႈံးေတြနဲ႔ ဘယ္သူ႔ရင္ကိုမွ မပူေလာင္ေစခ်င္ဘူး။ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ရဲ႕ ရင္ထဲမွာလဲ ေအးျမေနခ်င္တယ္။
ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္
မင္းထက္ (ယူေက)

No comments: